09-12-04

20 dagar kvar till julafton!! OMG va tiden har gått fort, föör fort.
Min familj kör utan julklappar i år. Jag och Annie blev nerröstade =P
Vi får pengar av mamma och pappa istället så att de slipper springa runt och leta julklappar med alla andra stollar.

Och pengar är aldrig helt fel ;)
Men jag, Annie och Emma ska ge julklappar till varandra iaf.
Så känns det lite mer som jul om man får öppna något paket.

 

Idag...

I det senaste inlägget skrev jag ju att jag och Alexandra skulle på Idol i Göteborg. Men det blev inte riktigt så =P
Vi ska på inflyttningsfest hos Agge och Charlotte istället.^^


Så Hanna kommer hit någon gång efter 14.00 tiden och så ska vi göra oss iordning och tjöta som vi gör bäst ;)
Och så ikväll bär det av mot Anneberg och Feeeeest!

X4

Funny Bunny!

Kyssar sålänge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0