2009-12-18

Hej!! =D

Jag kom precis ut ur duschen. Stod ett bra tag i det varma vattnet och det hjälpte mig att glömma bort vinterkylan ett tag. Igår snöade det ^^ Det kom såpas mycket att det till och med la sig lite här trots havets varma vindar. Man får ju hoppas på att minusgraderna och snöandet håller i sig till jul. Det hade vart mys pys.
Ikväll så ska jag, Hanna, Simon, Alexandra, Emil, Tina och Daniel åka till Jul på Liseberg. ^^

Igår...

Igår så julhandlade ju jag och Emma och det var kul^^ Vi hade mycket att prata om. Vi kämpade ett tag med att hitta de julklappar som vi skulle köpa men tillslut så hittade vi alla och vi åkte hem till Emma. Där var vi så trötta att vi satt vid Tv:n och gäspade så jag beslöt mig för att åka hem och slå in mina julklappar. Sedan kom Simon hem och vi skulle precis sätta på en film när vi kännde att vi behövde gå en sväng först så att vi inte somnade i soffan =P
Mysig promenad vad det då det var lagom kallt och snön föll från himlen.

Nej nu ska jag titta på sjunde himlen ^^ tihi.

Puss och Kram!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0