Helgen

Fredags

Då var vi på Jul på Liseberg och det var mys mys mys ^^

Lördags

Jag, Simon och Charlotte åkte till Ullricehamn för att titta på en bil till henne.
Där var det skit mycket snö^^
Hon köpte bilen av en äcklig mysko kille. Och så körde vi. Efter typ 500 meter så dog hennes bil vid en tapp och Simon fick börja meka :P
Vi trodde det var batteriet det var fel på men så säger Simon: "Jag har hittat felet".
Då var det generatorremmen som hade gått av helt och hållet xD
Så vi var på den macken i ett par timmar men insåg att utan rätt verktyg och mitt ute i kylan (-15grader) så gick det inte. Så vi hyrde en bilvagn och begav oss hemmåt.

Söndags

Simon lagade Charlottes bil och sedan fixade vi med försäkring och sånt till den. Sedan körde Charlotte och Agge hem oss till mig och när vi kom till Kungsbacka så snöade det :D

Idag

Massor med SNÖ!!!!!! =D=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0