Söndagen den 6 December 2oo9

Hej!!

Jag tänkte skriva lite om helgen och hur den var...

Fredags: Först städade jag min lägenhet lite grann eftersom Hanna och Johan skulle komma. Sedan så skulle jag duscha men pappa har tagit bort duschen pga. att han var tvungen att lägga om kaklet där. Så jag fick panik! Sedan kom jag på att jag kunde duscha nere hos min bror och blev lättad. ^^

Jag sminkade mig och sedan kom Hanna och Johan. Jag och Hanna började göra våra naglar fina och tjötade för fullt. Stackars Johan xD Han fick stå ut med en del tjejsnack, men han älskar oss ändå<3^^.
Hanna fick en nåågot försenad födelsedags present av mig men bättre sent än aldrig.
Hoppas du blev glad Hannis =)<3

Vi blev klara och skulle åka till Agge och Charlotte på inflyttningsfest.
Vi drack och hade skitkul^^ Jag och Hanna shottade nästan en hel spritflaska xD
Det dansades, spelades spel, kelades med alla katterna som bodde där och man besökte toan ett antal gånger.

Kul kväll!

Lördags: Då var både jag och Simon GANSKA bakfulla. Vi såg på film på morgonen efter 3 timmars sömn. Och sedan så satt jag och tittade på när Simon grejjade i verkstan. Vi åkte hem till mig och tittade på film. Sedan så åkte vi och träffade Tina och Daniel en liten stund och efter det åkte vi till mig igen och tittade på film. Simon somnade i soffan efter 1 min. Sötnosen^^<3.

Söndags: Började morgonen med att se på film. En julfilm, Myyyys!<3
Sedan åkte vi till Anneberg för Simon och Daniel skulle grejja med Daniels bil (min gamla pärla, snyft).
Jag och Tina satt där och hade halvkul :P Sedan kom även Alexandra och Emil. Vi satt där typ hela dagen :P



Klockan 17.00 åkte jag, Simon, Daniel och Tina hem till mig för Daniel skulle köpa mina baklampor som jag hade liggandes i garaget. 500kr rikare, ganska gött ;)

Här kommer lite gamla bilder från dagar i verkstan som jag hittade på min mobil:


Ganska roligt ^^

Puss&Kram!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0