09-11-24

I Lördags så var jag, Simon, Tina, Daniel, Sara och Robert på bio. Vi tittade på "2012".
Den var bra som fan med alla effekter och det hände saker hela tiden. Den hade nog dock inte vart lika bra om man såg den hemma för biografen gör ju att bild och ljud blir 100 ggr bättre.

 
 
Sedan efter bion så åkte vi till Anneberg och drack lite i stugan. Då kom även Alexandra och Emil<3
Runt 03.00 tiden så åkte man hem men jag, Simon, Emil och Alexandra åkte till Statoil först. BÄSTA fyllematen ever!! =D

Jag och Simon var hemma kl 04.00.
Man sov ganska gott^^


Idag...

Idag så har jag inte gjort så mycket. Var hos veterinären med Bessie och kollade så att såret från operationen såg bra ut och så klippte vi klorna på henne när vi ändå var där.
Nu sitter jag och väntar på att Simon och Daniel ska komma. Simon slutar jobbet snart och då ska han hämta Daniel som ska köpa en bil av oss ikväll. Min Fiina bil =( Kommer sakna den men jag får ju klappa på den så ofta jag vill eftersom Daniel bor nära Simon^^

Jag längtar...

Jag längtar till den 4 December då Jag, Alexandra, Sara och Emelie ska kolla på idol i Göteborg.
Vi har grymmaste platserna ;) Hoppas det är några bra sångare kvar då xD.


Igår...

Igår tittade jag och älsklingen på "The ugly truth" och den var SKIT BRA!!!
Precis den sortens film som jag bara ÄLSKAR.

 

Nej nu ska jag sova. Puss&Kram!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0