091102

Hej!

Jag sitter vid datorn och lyssnar på musik. Simon kommer snart hem från jobbet och då ska vi till Anneberg och träffa Alexandra och Emil!<3

Hela dagen har jag haft tråkigt men det har ändå vart skönt att ta det chill efter en festfylld helg.

I fredags så firade vi Hanna. Vi var i stugan och det var skit skojj. Fick träffa hennes pojkvän Henrik för första gången med. Trevlig kille^^
När alla andra var trötta och sov så satt vi två och tittade på Teletubbies. Haha xD Snacka om att vara pigg om man orkar se på det.


I lördags så var det Halloween fest hemma hos Robin och Millan.
Hahah, jag, Simon, Alexandra och Emil klädde ut oss till Raggare/Raggarbrudar.
Fan va snygga vi var ;)
Har tyvär inga bilder från detta.

Nej nu ska jag göra iordning mig(blåsa håret och sånt)

PUSSAR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0