09.11.10

Hej!

Jag sitter hemma och väntar på Simon. Funderar på att åka till Anneberg så att vi kan träffas där istället. Vill vara med Alexandra och Emil en stund =).
Jag träffade ju Johannes, Sebastian och Emelie för någon vecka sedan och det fick mig att tänka. Det var så himla kul att träffa dem igen efter en så lång tid så jag bestämde mig för att ta upp kontakten med andra som jag inte vart med på länge. Jag började med att äntligen vara med min älskade kusin Emma som betyder sjukt mycket för mig men som jag inte tagit mig tid till det senaste. Vi hade en helmysig dag på stan och det ångrar jag verkligen inte. Måste göras om snart igen!

Jag har även tagit upp kontakten med en av mina gamla vänner. Johannes som bor i skåne. Vi brukade prata med varandra varje dag för ett par år sedan men slutade plötsligt prata helt. Varför vet ingen av oss. Men jag messade honom i förrgår och det visade sig att våran gamla vänskap fortfarande fanns där. Han hade inte glömt mig och det kändes underbart. Nu ska jag bara få möjlighet att hälsa på honom.

Så det känns väldigt bra nu alltsammans. Jag börjar ta tag i mitt liv och människorna som alltid betytt så mycket för mig.

Anledningen till att jag inte tänker "jag har hela livet på mig att träffa mina vänner" är att jag förlorat en vän för ett par veckor sedan. Och det var hårt. Jag tänker inte förlora någon mer utan att ha funnits där för dem innan.

R.I.P till dig och hoppas att det finns en himmel<3




Puss&Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0